Keresés ebben a blogban

2023. szeptember 19., kedd

Varázslatos, ahogy életre kel az Egyetem téri tükörtó

Az Egyetem téri tudományok palotájának káprázatos esti tükröződése. Fotó: © Debreceni Képeslapok

A debreceni Egyetem térre látogatva páratlan látványban volt részünk 2023. szeptember 18-án reggel: az ébredező táj nyugalmát és a tudományok palotájának tükröződését örökítettük meg még a szökőkutak bekapcsolása előtt. Ezt mutatja be a következő videónk és fotónk. Aki ennél is mesésebb gyönyörűségre vágyik, az szélcsendes időben, alkonyatkor térjen vissza az Egyetem térre, hiszen ugyanitt a látvány a kora esti kék ég alatt is lenyűgözően káprázatos, amikor már nem csobognak a vízsugarak (lásd a fenti képen). Videó: © Debreceni Képeslapok


Felhívjuk a figyelmüket mindazoknak, akik az engedélyünk nélkül használják Debreceni Képeslapok fotóit és írásait, hogy amennyiben nem távolítják el az oldalaikról, akkor az bírósági eljárást és kártérítési követelést von maga után. A szabályos megosztásokat nagyon köszönjük!

Így tükröződik a tudományok palotája az Egyetem téri medencében a szökőkút beüzemelése előtt (23.09.18.). Fotó: © Debreceni Képeslapok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése