Keresés ebben a blogban

2024. március 4., hétfő

Csodás Egyetem terünk 1994-ben

Kirándulók az Egyetem téri szökőkútnál egy szép nyári napon, 1994 körül. A fotómásolatokat Tóth Imrétől kaptuk, köszönjük szépen!

A debreceni Egyetem tér múlt évezredbeli arcáról bocsátott rendelkezésünkre képmásolatokat Kedves Olvasónk, Tóth Imre. Elmondása szerint a felvételek 30 évvel ezelőtt készültek, de az se kizárt, hogy korábban. Az első fotón (melyet teljes méretben lent közlünk) még a 2014-ben kivágott tuják látszanak, bővizűen pompázik a szökőkút, a háttérben pedig még áll a – szintén lebontott – Móricz-kollégium téglaépülete a zeneművészeti kari magasház szomszédságában. A másik muzeális fotó szintén a tudományok palotája felől készült, ám ezen az Egyetem téri díszmedencének és a környékének egy gyönyörű téli esti jelenete készteti megpihenésre a tekintetünket. Köszönjük szépen!
További csodás régi nagyerdei teleink emlékét ebben az összeállításunkban idéztük meg.

Az ágat tartó nő szobra 1994 körül a vastag hótakaróval borított Egyetem téren

Kedves Olvasóinkat továbbra is arra buzdítjuk, hogy archív és friss képeiket, témajavaslataikat küldjék el nekünk a Facebook-oldalunk idővonalára vagy a dkepeslapok@gmail.com címre közzététel céljából!

Az Egyetem tér egy szép nyári napon, 1994 körül. A fotómásolatokat Tóth Imrétől kaptuk, köszönjük szépen!


Felhívjuk a figyelmüket mindazoknak, akik az engedélyünk nélkül használják a Debreceni Képeslapok fotóit és írásait, hogy amennyiben nem távolítják el az oldalaikról, akkor az bírósági eljárást és kártérítési követelést von maga után. A szabályos megosztásokat nagyon köszönjük!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése