Keresés ebben a blogban

2024. május 7., kedd

Az Egyetem téren is elkezdődött végre a szökőkútszezon


Debrecenben a 2024-es húsvétkor és majáliskor is a nagyerdei kirándulóknak még nélkülözniük kellett az Egyetem téri díszpark szökőkútjának üdítő látványát és hangulatát. Május 7-én azonban végre már víz volt a tudományok palotája felőli felső medencében, és zajlott az alsó medence töltése, fúvókáinak beállítása. Fotók, videó: © Vass Attila Tamás / Debreceni Képeslapok


Ez mindenképpen fejlődés, hiszen például 2023-ban július elejéig kellett várnunk a vizes látványosság üzembe helyezésére. A medence mostani feltöltése és a szökőkutak beindítása az ottani webkamerával is figyelemmel kísérhető idekattintva. Ez pedig már a tényleg működő szökőkút a nyári ég alatt:


Kapcsolódó friss összeállításaink:


Felhívjuk a figyelmüket mindazoknak, akik az engedélyünk nélkül használják a Debreceni Képeslapok fotóit és írásait, hogy amennyiben nem távolítják el az oldalaikról, akkor az bírósági eljárást és kártérítési követelést von maga után. A szabályos megosztásokat nagyon köszönjük!

Az egyetem főépülete felőli medence már tele volt 2024. május 7-én délelőtt. Az első felvételünket a 2023 júliusi szezonkezdetkor készítettük. Fotó: © Debreceni Képeslapok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése