Keresés ebben a blogban

2023. július 5., szerda

Végre működik Debrecen legszebb szökőkútja


Debrecen egyik legrégebbi és legszebb szökőkútja az Egyetem téren található. A 2023-as esztendőben csak július 5-én tudtuk megörökíteni először, ugyanis addig még nem kapcsolták be ebben az szezonban. Lement a húsvét, a pünkösd, a gyereknap, zajlanak a diplomaosztók, tombol a kánikula, és sajnos ennyit kellett várnunk rá. Fotók, videó: © Debreceni Képeslapok

Az Egyetem tér a főépület felől, 2023. július 5-én. Fotók, videó: © Debreceni Képeslapok

Végre azonban teljesült sokak kívánsága – az eredmény pedig a friss képeinken és az alábbi videón is megcsodálható!  Fotók, videó: © Debreceni Képeslapok


A 2023. július 5-i ottjártunkkor készített videónk után íme még néhány fénykép a frissen virágosított parkról és a tudományok szépséges palotájáról... Fotók, videó: © Debreceni Képeslapok

A Debreceni Egyetem főépülete az immár működő szökőkúttal, 2023. július 5-én. Fotók, videó: © Debreceni Képeslapok


Felhívjuk a figyelmüket mindazoknak, akik az engedélyünk nélkül használják Debreceni Képeslapok fotóit és írásait, hogy amennyiben nem távolítják el az oldalaikról, akkor az bírósági eljárást és kártérítési követelést von maga után. A szabályos megosztásokat nagyon köszönjük!

A frissen parkosított Egyetem tér a főépülettel és az immár működő szökőkúttal, 2023. július 5-én. Fotók, videó: © Debreceni Képeslapok

Nagyerdei múltidéző cikkeink sok régi fotóval:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése