Keresés ebben a blogban

2023. augusztus 11., péntek

A Nagyerdő már virágkarneváli színpompában tündököl


Debrecenben a 2023-as virágkarneváli hét augusztus 14. és 20. között örvendezteti meg az ünneplőket megannyi programmal (lásd a cikk végén), de már most, három nappal előtte is csodás szépségekben gyönyörködhetünk. Elsőként az Egyetem tér pompájából nyújtunk ízelítőt. Fotók© Debreceni Képeslapok

A Debreceni Egyetem főépülete előtt pompázó új virágsziget 2023. augusztus 11-én. Fotó© Debreceni Képeslapok

Az Egyetem téri szökőkút egyik nőszobra virágokkal, 2023. augusztus 11-én. Fotó© Debreceni Képeslapok

Az Egyetem téri szökőkút egyik férfiszobra virágokkal, 2023. augusztus 11-én. Fotó© Debreceni Képeslapok

A Debreceni Egyetem főépülete virágokkal, 2023. augusztus 11-én. Fotó© Debreceni Képeslapok

A következőkben a Békás-tóhoz látogatunk, ahol már szintén sok-sok karneváli szirom tündököl.

A Békás-tó partján egy nagybőgő is testet öltött a virágokból. Fotó© Debreceni Képeslapok

A Békás-tó partján zöldellő karneváli virágzongora. Fotó© Debreceni Képeslapok

Ízelítő a virágkarneváli hét programjaiból a Békás-tó melleti Szabó Magda sétányon . Fotó© Debreceni Képeslapok

Ottjártunkkor már majdnem készen várták a látogatókat a tó melletti sörkert sátrai. Fotó© Debreceni Képeslapok

Ízelítő a virágkarneváli hét programjaiból a Békás-tó melleti szabadtéri színpadnál. Fotó© Debreceni Képeslapok

A 2023-as virágkarnevál Békás-tavi sörkertjénak egyetem felőli kapuja. Fotó© Debreceni Képeslapok

A hétfőn kezdődő 2023-as virágkarneváli hét részletes programja idelátogatva olvasható.

A Békás-tó melletti Szabó Magda sétány piros virágai 2023. augusztus 11-én. Fotó© Debreceni Képeslapok


Felhívjuk a figyelmüket mindazoknak, akik az engedélyünk nélkül használják Debreceni Képeslapok fotóit és írásait, hogy amennyiben nem távolítják el az oldalaikról, akkor az bírósági eljárást és kártérítési követelést von maga után. A szabályos megosztásokat nagyon köszönjük!

A Békás-tó melletti Szabó Magda sétány sárga virágai 2023. augusztus 11-én. Fotó© Debreceni Képeslapok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése