Keresés ebben a blogban

2023. december 11., hétfő

Láttad már az adventi Egyetem teret? Fények csillognak a tudománypalotán és a fákon, s a forralt bor is príma


Debrecenben „nagyobb fokozatra kapcsolt” az Egyetem téri díszkivilágítás, immár ugyanis nemcsak a medence körüli fákon ragyognak fényfüzérek, hanem a tudományok palotáján is. Ezt a káprázatos látványt örökítettük meg 2023. december 10-én. Fotók, videó: © Vass Attila Tamás / Debreceni Képeslapok


Mi esőben élveztük a tér pazar hangulatát, de nem bántuk, mivel víz gyűlt fel a medencében, és ezáltal végre szépen tükröződnek a dekorációk.

Az Egyetem tér pompája 2023. december 10-én. Fotó: © Debreceni Képeslapok

A közelben szolid árú, kiváló forralt bor kapható, ki is használtuk az alkalmat, s így fokoztuk az ünnepi sétálgatás élményét. Biztos, hogy máskor is visszatérünk ide gyönyörködni.

Az egyetem főépülete és a karácsonyfa 2023. december 10-én. Fotó: © Debreceni Képeslapok

Az adventi debreceni belváros fényei ebben az összeállításunkban csodálhatók meg sok fotóval. Jó nézelődést és kortyolgatást kívánunk Mindenkinek, aki követi a példánkat!

Az egyetem fóépülete a karácsonyfával és a medence körüli fényfákkal. Fotó: © Debreceni Képeslapok


Felhívjuk a figyelmüket mindazoknak, akik az engedélyünk nélkül használják a Debreceni Képeslapok fotóit és írásait, hogy amennyiben nem távolítják el az oldalaikról, akkor az bírósági eljárást és kártérítési követelést von maga után. A szabályos megosztásokat nagyon köszönjük!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése