Keresés ebben a blogban

2023. december 12., kedd

A Nagyerdő híres épületei, ahogy csak ritkán láthatjuk

Debrecen nagyerdei híres-neves-díszes épületeiről küldte el számunkra a különleges friss fotóit Kedves Olvasónk, Bányai Sándor, a Debreceni vonatozás című oldal szerkesztője.

A Debreceni Egyetem Klinikai Központjának palotája 2023. december 12-én. Fotó: © Bányai Sándor

Ezek közül az első képen a klinikai főépület pompázik egy nem mindennapi beállításban: ahogyan az esőzések után tükröződött 2023. december 12-én. A következő szuper esti felvételen már ugyanennek a palotának az adventi arcára csodálkozhatunk rá, a díszfényeivel megörökítve.

Az orvospalota esti fényei 2023. december 11-én.Fotó: © Bányai Sándor

Bányai Sándor felkereste a Debreceni Egyetem főépületét is a karácsonyváró Egyetem téren. Az ünnepi fényfüzérekkel dekorált városrész ilyen álomszerű az ő objektívjén keresztül:

A Debreceni Egyetem főépülete az Egyetem téri karácsonyfával és fényfákkal. Fotó: © Bányai Sándor

Végül a színes fényárban fürdő Nagyerdei Víztoronyban gyönyörködhetünk Bányai Sándor fényképe által. Köszönjük ezt is! Olvasóifotó-sorozatunk előző részei itt csodálhatók meg. Kedves Olvasóinkat pedig továbbra is arra buzdítjuk, hogy archív és friss képeiket, témajavaslataikat küldjék el nekünk közzététel céljából a dkepeslapok@gmail.com címre!

A Debreceni Egyetem Klinikai Központjának palotája 2023. december 12-én (nyitóképünk teljes méretben). Fotó: © Bányai Sándor

DBKL

Felhívjuk a figyelmüket mindazoknak, akik az engedélyünk nélkül használják a Debreceni Képeslapok fotóit és írásait, hogy amennyiben nem távolítják el az oldalaikról, akkor az bírósági eljárást és kártérítési követelést von maga után. A szabályos megosztásokat nagyon köszönjük!

A Nagyerdei Víztorony esti fényei 2023. december 11-én. Fotó: © Bányai Sándor

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése