Keresés ebben a blogban

2024. január 12., péntek

A fehérbe öltözött Debrecen – a Ti képeiteken (2.)

A Petőfi tér és a Nagyállomás 2024. január 11-én. Fotó: © Dankó Györgyné (A teljes kép a cikk végén)

Debrecen 2024. január 11-i jégkristállyal lepett arcairól továbbra is több felvételt kaptunk Kedves Olvasóinktól. Az első képen Dankó Györgyné fotója látható a Nagyállomás környkéről. A következő két jelenetet Masits István örökítette meg az Árpád térről és a Senyei Oláh István utca övezetéről.

Az Árpád téri templom 2024. január 11-én. Fotó: © Masits István

A Senyei Oláh István utca környéke 2024. január 11-én. Fotó: © Masits István

Iren Ircsi Hodossy, valamint Sápi Antalné egy-egy jéggel borított fát kapott lencsevégre, s küldték el e képeiket. Katonka Sándor a Faraktár utcai felüljárót közrefogó városrészek téli életét mutatta meg.

Egy szép zúzmarás fenyő. Fotó: © Iren Ircsi Hodossy

Köszönjük szépen a pazar, kifejező felvételeket!

A Dobozikert látképe a Faraktár utcai felüljárónál. Fotó: © Katonka Sándor
A Fényes udvari kiserdő 2024. január 11-én. Fotó: © Katonka Sándor

Olvasóifotó-összeállításunk előző részei itt csodálhatók meg. Kedves Olvasóinkat pedig továbbra is arra buzdítjuk, hogy archív és friss képeiket, témajavaslataikat küldjék el nekünk közzététel céljából a dkepeslapok@gmail.com címre vagy a Facebook-oldalunk idővonalára!

Gyönyörű téli debreceni utcakép 2024. január 11-én. Fotó: © Sápi Antalné

Felhívjuk a figyelmüket mindazoknak, akik az engedélyünk nélkül használják a Debreceni Képeslapok fotóit és írásait, hogy amennyiben nem távolítják el az oldalaikról, akkor az bírósági eljárást és kártérítési követelést von maga után. A szabályos megosztásokat nagyon köszönjük!

A Petőfi tér és a Nagyállomás 2024. január 11-én. Fotó: © Dankó Györgyné

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése