Keresés ebben a blogban

2024. január 11., csütörtök

A jégruhába öltözött Debrecen a Tőletek kapott képeken

Debrecen mesevárossá változott a jeges csillámesőnek köszönhetően 2024. január 11-én. Az ezt érzékeltető összeállításunk Facebook-megosztásához több Kedves Olvasónk is csatolta a felvételét, így ebben az összeállításunkban e képek közül válogatunk.

A Batthyány utca és környéke 2024. január 11-én reggel. Fotó: © Mercs László

A fenti és a második képen Mercs László jelenetei láthatók a Batthyány utcáról és környékéről, melyek a kísérőszöveg szerint a reggeli órákban készültek, amikor még –8 fok volt. A nevezetességek és pazar udvarok között a képeken a pénzügyi palota is felfedezhető. A szerző harmadik fotója ennek a cikkünknek a végén csodálható meg, s a Szent Anna Székesegyházat ábrázolja.

A Batthyány utca és környéke 2024. január 11-én reggel. Fotó: © Mercs László

A közeli Petőfi tér téli arcáról Bányai Sándortól kaptunk friss fotót.

A Petőfi tér 2024. január 11-én. Fotó: © Bányai Sándor
Jeges növényszépség 2024. január 11-én. Fotó: © Bányai Sándor

Nem maradtak ki a sorból a lakótelepek se, Nagyné Ma a jégbe öltözött Fényes udvarról készített képet, Kiss Anna pedig – ahogy fogalmazott – a két buszmegállónyival arrébb megcsodálható látványt osztotta meg az olvasóinkkal.

A Fényes udvar 2024. január 11-én. Fotó: © Nagyné Ma

Két szép zúzmarás fa a Dobozi lakótelepen, 2024. január 11-én. Fotó: © Kiss Anna

Az István út és a Széchenyikert környéke Berecz Erika téli panorámaképén tárul fel:

Az István út látképe 2024. január 11-én. Fotó: © Berecz Erika

Felhívjuk a figyelmüket mindazoknak, akik az engedélyünk nélkül használják a Debreceni Képeslapok fotóit és írásait, hogy amennyiben nem távolítják el az oldalaikról, akkor az bírósági eljárást és kártérítési követelést von maga után. A szabályos megosztásokat nagyon köszönjük!

A Szent Anna Székesegyház 2024. január 11-én reggel. Fotó: © Mercs László

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése