Keresés ebben a blogban

2024. január 11., csütörtök

Mesevárossá varázsolta Debrecent a jeges csillámeső

A zúzmarával borított Fényes udvar látképe a víztoronnyal, 2024. január 11-én. Fotók, videók: © Debreceni Képeslapok

Debrecenben kisebb csoda tanúi lehettünk 2024. január 11-én. Reggelre ugyanis zúzmara lepte el a fákat, és ennek gyönyörű látványa aztán tovább fokozódott az előbukkanó Nap, valamint a délelőtti jeges csillámeső következtében. Ezt örökítettük meg a Dobozi lakótelepen.


A Fényes udvari kiserdő is teljesen elvarázsolódott az éjszakai zúzmaraképződés és a másnap délelőtti „jégkristályhullás” hatására. Íme a fotója, a cikk folytatásában pedig videó is megcsodálható róla. Utána Kedves Olvasónk, Nagyné Ma szintén e lakótelepi friss felvételét is bemutatjuk, akárcsak Bányai Sándor fotóját a Petőfi térről...

A Fényes udvari kiserdő 2024. január 11-én. Fotók, videók: © Debreceni Képeslapok

A Fényes udvari kiserdő 2024. január 11-i látványa:


Kedves Olvasónk, Nagyné Ma felvétele a Fényes udvarról, 2024. január 11-én

Felhívjuk a figyelmüket mindazoknak, akik az engedélyünk nélkül használják a Debreceni Képeslapok fotóit és írásait, hogy amennyiben nem távolítják el az oldalaikról, akkor az bírósági eljárást és kártérítési követelést von maga után. A szabályos megosztásokat nagyon köszönjük!

A fehérre festett Petőfi tér 2024. január 11-én. Fotó: © Bányai Sándor

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése